PlayYourNewLife

PlayYourNewLife IP: 193.33.177.124:22003

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

Forum By Jages.

#1 2016-02-17 18:56:31

woperek
Administrator
Dołączył: 2016-02-15
Liczba postów: 5
Windows 7Chrome 48.0.2564.109

Regulamin San Andreas Medical Departament

Regulamin SAMD
I. Postanowienia ogólne.
1. Każdy pracownik SAMD jest zobowiązany do restrykcyjnego przestrzegania regulaminu.
2. W przypadku nieprzestrzegania regulaminu zarząd szpitala będzie wyciągał odpowiednie konsekwencje.
3. Pracownik szpitala  zarówno będąc na służbie jak i poza nią powinien być wzorem dla graczy.
4. Swoim postępowaniem  powinien budzić szacunek i budować zaufanie wśród społeczności.
5. Frakcja  ta to zorganizowana grupa, w której panuje hierarchizacja, oraz  dyscyplina.
6. W SAMD jako że jest to frakcja w której obowiązuje hierarchia wyszczególnionych jest  stopni służbowych z podziałem na:
-Zarząd frakcji:
. Dyrektor - stopień przeznaczony dla osoby zarządzającej frakcją.
. Zastępca dyrektora - stopień przeznaczony dla osoby zarządzającej frakcją.
-Kierownictwo szpitala:
. Ordynator
. Zastępca Ordynatora
- Lekarze:
. Lekarz Specjalista
. Lekarz Ratunkowy
- Pracownicy szpitala:
. Ratownik Medyczny
. Aplikant - stopień przeznaczony wyłącznie dla osób, które uczestniczą w ASAMD

II. Obowiązki pracownika SAMD podczas pełnienia służby.
1. Poprzez pełnienie służby rozumie się dyżur w szpitalu, wyjazdy do akcji oraz na szkolenia.
2. Podczas pełnienia służby pracownik szpitala jest zobowiązany nosić odpowiedni mundur.
3. Podczas pełnienia służby należy zachowywać szczególnie wysoką kulturę osobistą i być wzorem dla graczy pod każdym kątem.
4. Podczas pełnienia służby należy odpowiadać na wszystkie wezwania wedle ustalonych schematów.
5. Podczas pełnienia służby należy jednocześnie znajdować się na komunikatorze głosowym.
6. Podczas pełnienia służby należy się bezwzględnie podporządkowywać rozkazom przełożonych.
7.podczas pełnienia służby musisz byc na komunikatorze Głosowym Mumble

III. Czynności zabronione pracownika SAMD podczas pełnienia służby.
1. Kategorycznie zabronione jest nadużywanie swoich praw i możliwości celem uzyskania przewagi nad zwykłymi graczami.
2. Podczas  pełnienia służby zakazuje się załatwiania spraw prywatnych, udziału w eventach itp.
3. Wszelkie spory należy załatwiać indywidualnie po akcjach, lub z przełożonym w  szpitalu.
4. Obowiązuje zakaz korzystania ze sprzętu lub pojazdów, jeżeli pracownik nie odbył odpowiednich szkoleń i kursów.
5. Kategorycznie zabrania się przerywania korespondencji radiowej. Należy pamiętać iż ma ona najwyższy priorytet.
6. Zakazuje  się działania na własną rękę podczas akcji bez otrzymania rozkazów od  dowódcy, oraz kategorycznie zabronione jest sprzeciwianie się tym rozkazom.
7. Zabrania się składania podań do innych frakcji oraz posiadania etatu w innych stałych pracach wiąże się z wydaleniem z frakcji.

IV. Zasady korzystania z pojazdów dostępnych w jednostce.
1. Do kierowania pojazdami SAMD upoważnieni są tylko pracownicy posiadający odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia.
2. Za każdy wóz odpowiedzialny jest kierowca wraz z dowodzącym.
3. Wyjazd ze szpitala jakimkolwiek wozem musi być zgłoszony drogą korespondencji dyspozytorowi.
4. Każdy wóz należy używać zgodnie z przeznaczeniem, zabronione jest wykorzystywanie go do celów prywatnych.
5. Pojazdy  frakcji SAMD są dobrem wspólnym i należy o nie dbać ze szczególnością. 
6. Niedopuszczalne  jest porzucanie wozów gdziekolwiek lub wrzucanie ich do wody.
7. Zabronione jest przewożenie osób cywilnych pojazdami jednostki.
8. Zabronione jest przemalowywanie wozów na jakikolwiek inny odcień lub kolor.
9.  Obowiązuje kategoryczny zakaz wgrywania podmianek, które zglebiają pojazdy frakcyjne SAMD.
10. Pielęgniarze ASAMD mają kategoryczny zakaz korzystania z pojazdów bez zgody i wiedzy zarządu frakcji.

V.Wypłaty w SAMD:
1. Do wypłaty pieniędzy za pełnienie czynnej służby w szpitalu mają prawo tylko pracownicy San Andreas Medical DEPARTAMENT.
2. Aby otrzymać wynagrodzenie za służbę należy zgłosić się do dyrektora,zastępcy SAMD
3. Z każdym początkiem, przerwą lub końcem służby pracownik jest zobowiązany do wpisania odpowiedniej informacji na czacie frakcyjnym. Przykładowe rozpoczęcie/zakończenie pracy:

Dyrektor Dezy rozpoczyna pracę.
Dyrektor Dezy zakańcza pracę.

4. Będąc na służbie, maksymalnym czasem w którym możemy mieć tzw. "AFK"  jest 5 minut, dotyczy ono tylko pobytu podczas akcji, bycia poza szpitalem. W przypadku przebywania w szpitalu 1 minuta.

Uwaga! Ważne punkt 4 jest bardzo ważny, gdyż będzie to weryfikowane w logach serwerowych.

5. Co obejmuje pełnienie służby w SAMD:
- dyżur w szpitalu na dyżurce;
- dyżur w szpitalu na oddziałach;
- wyjazd do pacjentów z własnej inicjatywy;
- wyjazd do wezwań zgłoszonych telefonicznie;
- wyjazd do zgłoszeń z dyspozycji policji/straży pożarnej;
- szkolenia i ćwiczenia na terenie szpitala;
- szkolenia i ćwiczenia poza terenem szpitala;
- działania poza obszarem szpitala w ramach działalności SAMD..

7. W przypadku pytań i wątpliwości proszę je niezwłocznie kierować do nas, w dowolnej formie.

VI. System karania.
1. Na pracowników mogą być nakładane kary w związku z ich zachowaniem i czynami zarówno na serwerze jak i na forum.
2. Niezależnie czy osoba pełniącą funkcję w SAMD jest na służbie, czy poza nią musi przestrzegać tego regulaminu.
3. Pracownicy  mogą być również karani za czyny nie wymienione w tym regulaminie,  jeśli zarząd szpitala stwierdzi, że były one niestosowne.
4. Zarząd frakcji nakłada kary po wcześniejszych ustaleniach, według wagi dokonanego niedozwolonego czynu.
5. Za niestosowanie się do regulaminu pracownika SAMD może  zostać nałożonych 6 rodzajów kar:
- rozmowa dyscyplinarna
- ostrzeżenie
- cofnięcie uprawnień / kursu
- zawieszenie
- degradacja
- zwolnienie dyscyplinarne.
6. Rozmowa dyscyplinarna to najmniejszy wymiar kary i nie wiąże się z żadnymi większymi konsekwencjami.
7. Nałożenie  ostrzeżenia skutkują zapisaniem faktu w kartotekach gracza wraz z  zapisanym powodem. Dwa ostrzeżenia wiążą się z zawieszeniem gracza na  okres tygodnia. 3 ostrzeżenia skutkują wydaleniem dyscyplinarnym.  Ostrzeżenie ulega dezaktywacji po okresie 1 miesiąca od jego nadania.
8. Cofnięcie  uprawnienia lub kursu wiąże się z koniecznością zdania egzaminu z  danego zakresu po raz kolejny i braku możliwości wykonywania działań z  danego kursu przez okres czasu, w którym pracownik nie posiada uprawnienia.
9. Zawieszenie  wiąże się z utratą praw i czasowym usunięciem z jednostki. Każde  zawieszenie będzie indywidualnie określane na jaki okres czasu.
10. Degradacja na niższy stopień wiąże się z zapisaniem faktu w kartotekach i dodania gracza do listy ściśle obserwowanych.
11. Zwolnienie  dyscyplinarne z jednostki wiąże się z zebraniem odpowiedniej ilości  ostrzeżeń lub nagminnym łamaniem regulaminu. Każde zwolnienie  indywidualnie będzie określane czy jest z możliwością powrotu do frakcji,  czy też nie.
Jeśli przeczytałeś Regulamin w podanku wpisz [ASAMD]

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot